Jau rašiau apie koučingo atsiperkamumą, tiesa, po to įrašo paskelbimo radau dar vieną atsakaitą. Ji teigia, kad kai kuriuose savo padaliniuose pradėjusi koučingo programą BMW gavo 120% koučingo investicijos gražą. Pagrindinis pokytis kurį jie patyrė koučingo dėka – ženkliai sumažėjęs susirinkimų laikas (Global Coaching And Consulting Group). Jie dar praneša, kad kita kompanija – Nortel (telekomunikacijos) po 6 mėnesių trukmės koučingo programos savo pardavimus padidino 61 000$.

Tad tokie pastebėjimai apie koučingo naudą. O čia noriu pateikti dar keletą įdomių faktų apie koučingą ir tradicinius mokymus. Vėlgi, pasitelksiu skaičius.

Tikriausiai dauguma mūsų esame buvę seminaruose ar mokymuose, kuriuose klausėmės įdomių ir ne tik pranešimų. Esu giliai įsitikinęs, kad koučingas negali pakeisti mokymų, nes šie du dalykai tarnauja skirtingiems tikslams. Mokymai yra skirti suteikti žinias bei lavinti įgūdžius. Tuo tarpu koučingas yra skirtas atrasti galimybes kaip šias žinias ir įgūdžius pritaikyti bei įtvirtinti praktikoje. Žinoma, jei žiūrėti plačiai, tai abiem atvejais tikslas yra vienas – tobulėti.

Pasak vieno tyrimo, vien tik mokymai darbuotojų produktyvumą pakelia 22%, tačiau tie patys mokymai papildyti koučingo programa, produktyvumą padidina net 88% (Olivero, Bane, Kopelman, 1997). Studija kiek senoka, tačiau tendencija ryški. Ir šią tendenciją galiu pats patvirtinti savo kuklia pastarųjų 3 metų koučingo praktika. Neseniai koučingo būdu teko dirbti su vienos kompanijos pardavėjais, jie papasakojo, kad koučingas padėjo jiems praktikoje panaudoti tai, ką jie girdėjo per mokymus.

Kitas tyrimas teigia, kad po mokymų įgytas žinias praktikoje pritaiko tik nuo 8 iki 12% mokymuose dalyvavusių žmonių (Centre For Creative Leadership). Kiek žinias praktikoje taikančių žmonių padaugėja jei tokios mokymų programos papildomos koučingu, neturiu. Tačiau kad tiek mokymai, tiek koučingas gali ženkliai padėti kompanijoms padidinti savo produktyvumą rodo kita studija. Investicijos į darbuotojų tobulėjimą ir mokymą produktyvumą didina iki 8,5%, tuo tarpu investicijos į kompanijos kapitalą tą patį produktyvumą didina 3.8%. Tyrimu pasitikiu – apklaustos net 3500 JAV kompanijos (University Of Pensylvania).

Tad darau išvadą, kad progresyvios kompanijos, galvojančios apie savo tobulėjimą, turėtų ne tik tęsti sumanytas mokymų programas, tačiau ir siekti, kad įgiję jiems suteiktas žinias bei įgūdžius, darbuotojai pritaikytų tai savo praktikoje. Koučingas darbo vietoje – vienas racionaliausių būdų tai padaryti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

HTML tags are not allowed.