Kai turime priimti svarbius sprendimus, atsiduriame kryžkelėje. Daugybė kelių ir galimybių atsiveria. Kai kurie mūsų elgiasi spontaniškai ir sprendimą priima čia ir dabar. Kitiems reikia laiko pagalvoti.

Koučingas – pagalba mąstyti, tad jei patys ar jūsų klientas įstrigote ties sprendimo priėmimu, išbandykite šį modelį. Jei galva nenušvis, bet jau būsite apžvelgę daug galimybių.

Taikymo tikslas  – padėti koučingo klientui (arba sau) sudėtingose situacijose pasirinkti sprendimus.

Kaip naudoti? – Ši technika veiksminga, kai klientas atsiduria sprendimų pasirinkimo kryžkelėje arba nori plėtoti jau pasirinktus sprendimus, tačiau dar nežino, kuriuo keliu toliau eiti.

Pasiūlykite klientui į savo pasirinkimus pažvelgti iš keturių perspektyvų, kurios pateiktos paveikslėlyje. Užduokite klientui papildomų klausimų, kad jis galėtų įsigilinti į kiekvieną iš skirtingų galimybių. Tegu klientas apgalvoja kiekvienos perspektyvos „už“ ir „prieš“.

Panagrinėkime pavyzdį: jūsų klientas analizuoja susidariusį konfliktą tarp savęs ir savo kolegų. Kokį sprendimą jis galėtų priimti?

Patarimai:

  • Svarbu, kad su klientu išsamiai aptartumėte kiekvieną iš galimybių, net jei klientas iš pažiūros ją skuba atmesti. Pasiteiraukite: Dėl ko atmeti šią galimybę? Kuo ši galimybė netinkama?

  • Pasiteiraukite kliento apie darbo procesą: Kas buvo sunkiausia? Kaip pasirinkai šį variantą? Kokius esminius argumentus turi?

  • Jei jaučiate, kad jūsų pagalbos klientui neprireiks, klientas šią lentelę gali užpildyti savarankiškai. Rezultatus aptarkite kitame susitikime.
  • Šį modelį galite taikyti sau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

HTML tags are not allowed.