Kiekvienam koučingo specialistui rūpi, kaip koučingo sesijos metu jaučiasi jo klientas ir svarbiausia, kaip klientas vertina koučingo specialisto darbą. Dažnas koučingo specialistas pokalbį baigia tokiais klausimais:

  • Kaip tau sekėsi rasti sprendimą?
  • Kaip šis pokalbis tau padėjo pasistūmėti į priekį?
  • Kuo naudingas tau buvo šis pokalbis?
  • Kurios pokalbio vietos tau buvo reikšmingiausios?
  • Kada šio pokalbio metu buvai arčiausiai ieškomo atsakymo?

Šiais klausimais koučingo specialistas pirmiausia skatina klientą apgalvoti savo paties minčių eigą ir kviečia klientą apibendrinti savo paties pasiekimus. Jei reikia, koučingo specialistas paskatina ar pagiria klientą už jo progresą, atsakomybę ar bendradarbiavimą su koučingo specialistu. Tačiau dažnam koučingo specialistui rūpi, ar jis viską padarė tinkamai, kad klientas gerai jaustųsi ir apčiuoptų laukiamą rezultatą.

Kartais koučingo specialistai pamiršta to paklausti, kai kurie kuklinasi tai padaryti, dar kiti klausia tiesiai šviesiai – ką turėčiau daryti kitaip, kad kitame pokalbyje būčiau tau naudingesnis? Kita vertus, klientas ne visada iš karto gali atsakyti į tokį klausimą, jam reikia laiko apgalvoti, prisiminti ir įvertinti ankstesnius pokalbius. Tad bus geriausia, jei klientas gaus šiek tiek laiko apmąstymams ir vėliau pateiks jums savo struktūruotus atsakymus.

Žemiau pridėjau grįžtamojo ryšio iš kliento anketos formą. Tokia anketa geriausiai tiks koučingo programos pabaigoje, kai klientas jau gali detaliau ir tiksliau įvertinti jūsų darbą. Bus dar efektyviau, jei rasite progą kartu su klientu aptarti tai, ką jis pažymėjo. Tokiais atvejais klientams mėgstu sakyti: Aš taip pat mokausi kartu su tavimi, tad tavo patarimai man bus vertinga pamoka.

Grįžtamojo ryšio anketa

Anketą galite modifikuoti pagal savo pageidavimus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

HTML tags are not allowed.