Čia dalijuosi keliolika klausimų, kuriuos užduodu savo pašnekovams tada, kai noriu paskatinti juos imtis sprendimų. Šie klausimai tiks tada, kai jūsų koučingo pokalbiai jau įsibėgėjo ir atėjo metas imtis veiksmų.

Lūkesčių klausimai. Jų tikslas  - padėti klientui įvertinti suvokti ko jis siekia ir kaip tai turi atrodyti realybėje.

  • Kokio pokyčio tikiesi (lauki?)
  • Kas turi atsitikti, kad tai atitiktų tavo lūkesčius?
  • Iš kur sužinosi, kad tai jau įvyko?
  • Kaip pasikeisi, kai tai įvyks?
  • Ką apie tave pasakys kiti?
  • Kas jau vyksta šia linkme?
  • Kas neturi pasikeisti?
  • Kas turi išlikti?
  • Ką nori išsaugoti?

Gerųjų patirčių klausimai. Jų tikslas – padėti klientui įsisąmoninti savo patirtis ir jomis pasinaudoti.

  • Kas pagerėjo nuo paskutinio mūsų susitikimo?
  • Ką darei, kad padarei pažangą?
  • Kokių gerų pavyzdžių gali pateikti apie tai, kaip tau pavyko…?

Perkėlimo į praktiką klausimai. Jų tikslas padėti klientui pamatyti savo sumanymus realybėje.

  • Kaip tai, ką sakai, perkelsi į praktiką?
  • Kas bus kitaip, kai pradėsi…?
  • Kaip manai, kokio pozityvaus grįžtamojo ryšio sulauksi iš kitų?
  • Iš ko suprasi, kad tau pavyko viską iki galo pritaikyti?
  • Tau teko susitvarkyti su daug problemų, kaip save apdovanojai (pagyrei)?
  • Kokio pozityvaus grįžtamojo ryšio sulaukei iš aplinkos?
  • Nors sakai, kad nesugebėjai padaryti X, tau puikiai sekasi atlikti Y?
  • Ką darai, kad tau geriausiai iš visų sekasi atlikti Y?
  • Kaip tau pavyko susitvarkyti su šia begale problemų, kai daugeliui kitų žmonių jos pasirodytų neįveikiamos?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

HTML tags are not allowed.