Vieną dieną supratau, kad ne koučingo technika daro mano pokalbį su klientu veiksmingu. Galiu mokėti šimtus koučingo modelių, taktikų ar gudrių klausimų, bet…

Žinau viena, jei mano klientas bendraudamas su manimi nesijaus saugus, gerbiamas, priimtas ir laisvas, jokia mano taktika neveiks.

Ką turiu daryti, kad mano santykis su klientu jam padėtų mokytis? – tai yra svarbiausias klausimas, kurį sau keliu.

Pirmiausia turiu paklausti jo ko jis tikisi iš manęs… Kaip turi vykti mūsų pokalbis, kad jis jam būtų prasmingas? Ką jis nori išsinešti po šio pokalbio? Iš ko jis supras kad šis pokalbis jam buvo naudingas?

Tai klausimai, kurios jam kitą kartą vėl užduosiu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

HTML tags are not allowed.