Kuo galiu būti tau naudingas? – klausia koučingo specialistas. „Na, gal tu gali patarti kaip man elgtis šioje situacijoje?“ klausimu atsako jo klientas.

Ši dialogo vieta gali būti sudėtinga daugeliui koučingo specialistų. Ir čia greičiausiai jie turi pasirinkti tarp kelių variantų:

a) šį kliento prašymą praleisti ir tęsti koučingo pokalbį,
b) dabar pat pradėti klientui aiškinti, kad koučingo specialistas nepataria, tai pats klientas ieško atsakymų,
c) paklausti ką nors gudraus, pavyzdžiui – „o ką tu darysi su mano patarimais“?
Ir galiausiai paskutinis variantas – pamiršti koučingą ir pradėti dalinti patarimus, t.y. klientą konsultuoti.

Čia noriu pateikti keletą įžvalgų apie tai, kuo konsultavimas (veiksminga ir galinga pagalbos klientui forma) skiriasi nuo koučingo (taip pat veiksmingo ir galingo pagalbos būdo)

Skaityti daugiau…

Jau rašiau apie koučingo atsiperkamumą, tiesa, po to įrašo paskelbimo radau dar vieną atsakaitą. Ji teigia, kad kai kuriuose savo padaliniuose pradėjusi koučingo programą BMW gavo 120% koučingo investicijos gražą. Pagrindinis pokytis kurį jie patyrė koučingo dėka – ženkliai sumažėjęs susirinkimų laikas (Global Coaching And Consulting Group). Jie dar praneša, kad kita kompanija – Nortel (telekomunikacijos) po 6 mėnesių trukmės koučingo programos savo pardavimus padidino 61 000$.

Tad tokie pastebėjimai apie koučingo naudą. O čia noriu pateikti dar keletą įdomių faktų apie koučingą ir tradicinius mokymus. Vėlgi, pasitelksiu skaičius. Skaityti daugiau…

25 - 25««...10...2122232425